הגישה שלנו

הגישה שלנו

אנחנו חושבים אחרת – אנחנו פועלים אחרת

  • אנחנו מזהים בממוצע 200-250 רוכשים פוטנציאליים לכל עסקה
  • אנחנו מאתרים רוכשים פוטנציאליים מהשוק המקומי ומהשוק הבינלאומי
  • אנחנו מייצרים זירת התמחרות סופית של 2-3 רוכשים פוטנציאליים בממוצע עבור כל לקוח
  • אנחנו משיגים את העסקה הטובה ביותר עבורכם, עבור החברה שלכם ועבור העובדים שלכם

הגישה שלנו למכירת חברות הפכה אותנו למובילי השוק הבינלאומי בתחום זה. אין אח ורע לתוצאות הפעילות של BCMS בשוק ה- M&A העולמי.

מאז שפיתחנו את הגישה פורצת הדרך שלנו למכירת חברות, אנחנו מצליחים להשיג באופן עקבי שווי גבוה יותר לעסקאות המכירה שלנו בהשוואה לעסקאות המנוהלות באמצעות השיטות המסורתיות.

כמה ממרכיבי המפתח להצלחה של BCMS:

לעולם אל תבצע הערכת שווי לעסק שלך

כאשר חברה נרכשת, הרוכש בוחן את הפוטנציאל העתידי של החברה ומה הסינרגיה שלו עם החברה הנרכשת תניב בשנים הבאות. מסיבה זו רוכש אף פעם לא קונה את ההיסטוריה של החברה. למרות נקודה כה ברורה ובסיסית זאת, גופים רבים בתחום ה– M&A ממשיכים להעריך חברות על בסיס שיטות הערכות שווי מסורתיות.

ברגע ששווי החברה מתבסס על ביצועי העבר של החברה ולא על פוטנציאל עתידי – שווי זה אינו מהימן ואינו משקף את המציאות בעיני הרוכש הפוטנציאלי, ובנוסף, הוא גם בעל השפעה שלילית עצומה על שווי עסקת המכירה של החברה.

איתור רוכשים פוטנציאליים משווקים ותחומי פעילות שאינם ברורים מאליהם

תהליכי המכירה של חברות רבות מתחום ה– M&A מתעלמים פעמים רבות מרוכשים פוטנציאליים הממוקמים מחוץ לאזור הגאוגרפי בו פועלת החברה. זו עלולה להיות טעות שתפגום בצורה משמעותית בשווי הצעות הרכישה שיתקבלו. החברות שאנחנו מטפלים במכירתן, מוצעות באופן קבוע לרוכשים מהשוק הבינלאומי. גם אם הרוכש של החברה יהיה בסופו של דבר מהשוק המקומי, עצם העובדה שהוא היה בתחרות מול רוכשים פוטנציאליים בינלאומיים מעלה את שווי העסקה בצורה משמעותית.

בנוסף, רוכשים פוטנציאליים אידיאליים אינם בהכרח מתחרים או חברות הפועלות באותו מגזר הפעילות. הרוכשים הפוטנציאליים עשויים להגיע ממגזרי פעילות אחרים, המחפשים להרחיב את פעילותם לתחומי מוצרים ו/או שירותים חדשים.

 יצירת קשר פרו-אקטיבית עם רוכשים פוטנציאליים

הדרך המקובלת למכירת חברות נוקטת בשיטות פסיביות, למשל פרסום העסקה המוצעת בעיתונות הכלכלית ובאתרי אינטרנט, תוך כדי השקעת מאמצים מועטים.

גישה פרו-אקטיבית הינה בסיסית וחיונית להשגת תוצאות יוצאות דופן במכירת חברות. גישה פרו-אקטיבית ויצירת קשר יזום עם כל רוכש פוטנציאלי בכדי להציג את הזדמנות הרכישה באופן מקצועי הינה יעילה יותר מכל גישה אחרת.

תהליך מכירת חברה אינה שונה מתהליכי שיווק רגילים שאתם מפעילים על המוצרים ו/או השירותים אותם אתם מציעים ללקוחותיכם.

יצירת תחרות

אין גורם אחד המביא למיקסום הערך של החברה שלכם יותר מסביבה תחרותית של רוכשים פוטנציאלים המתחרים על רכישת החברה שלכם. תחרות זו לא רק משפרת את תנאי המכירה ומביאה לצמצום משמעותי של אורך תהליך המכירה, היא גם מבטיחה שתהליך המכירה לא יגיע למבוי סתום ובסופו של דבר יש לה השפעה משמעותית ביותר על שווי המכירה. ככל שמספר הרוכשים הפוטנציאליים המתחרים על העסק גדול יותר, כך גדל באופן משמעותי הסיכוי לקבלת שווי גבוה יותר עבור החברה שלכם, יחד עם תנאי המכירה הטובים ביותר עבורכם.

לא מוכרים את ההיסטוריה – מוכרים את הפוטנציאל העתידי

רוכש לא קונה את ההיסטוריה של החברה, הרוכש קונה רק את עתידה של החברה, או ליתר דיוק, את הפוטנציאל העתידי של החברה תחת בעלותו.

באמצעות המיומנויות של רוכשים חדשים, השקעות כספיות ובסיס חדש של לקוחות נוספים , חברה יכולה לחוות צמיחה משמעותית אשר תבוא לידי ביטוי הן במחזור המכירות והן ברווחיות.

עבור כל חברה אותה אנו מוציאים לשוק, אנחנו מכינים תכנית עסקית המפרטת את הביצועים העתידיים של החברה תחת בעלות חדשה של רוכשים פוטנציאלים שונים. תכנית זו מהווה את הבסיס למשא ומתן, ולא הביצועים הנוכחיים וההיסטוריים של החברה הנמכרת.