תהליך המכירה של BCMS

תהליך 5 השלבים הייחודי של BCMS

עבור בעלי חברות, תהליך מכירת החברה שלהם הינו תהליך בו רב הנסתר על הגלוי.

אולם במציאות חברה היא מצרך – כמו כל שירות או מוצר אחר שאת מכירתו יש לנהל בתבונה. אין זה אומר שאנחנו לא מתייחסים במלוא הרצינות למכירת החברות של לקוחותינו. למעשה, אין זה רחוק יותר מהאמת. דווקא משום שאנחנו מבינים כי מכירת החברה שלכם צריכה להיות מנוהלת באופן אסטרטגי ובתבונה, אנחנו מצליחים באמצעות תהליך 5 השלבים של BCMS להשיג את הצעות הרכישה האולטימטיביות ביותר עבור לקוחותינו.

איך BCMS ממקסמת את שווי החברה שלך

ב- BCMS פיתחנו מתודולוגיית עבודה אותה שיפרנו ושיכללנו במהלך 25 שנות הפעילות שלנו. אף שהיבטים מסוימים בתהליך שלנו נראים לעיתים כפשוטים וטריוויאליים, אופן הוצאתם לפועל אצלנו ב- BCMS מייצר תוצאות יוצאות דופן עבור לקוחותינו.

BCMS אתכם לכל אורך הדרך

מכירת החברה שלכם עלולה להיות חוויה רגשית ומלחיצה. מתודולוגיית ואסטרטגיית המכירה של BCMS תספק לכם קרקע בטוחה ושקט נפשי. יש לכם הזדמנות אחת למכור את החברה שלכם כך שחשוב מאד עבורכם לבחור בתהליך יעיל להשגת השווי המקסימלי ותנאי המכירה האולטימטיביים עבורכם.

מעוניינים בקבלת ייעוץ?

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה בחינם וללא התחייבות עם אחד מהיועצים הבכירים שלנו. אם ברצונכם לברר עלינו ועל תהליכי העבודה שלנו פרטים נוספים – השתתפות ללא תשלום בסמינרים שלנו הוא מקום מצוין לעשות זאת.

5 השלבים של BCMS למכירה מוצלחת של חברה

שלב 1

הבנת פעילות החברה וציפיות בעלי המניות

כל בעלים של חברה המוציא את החברה שלו למכירה בשוק צריך להבין בדיוק מה הוא מוכר ומדוע. במהלך הפגישה הראשונית שלנו נעבוד אתכם ביחד על מנת לחקור ולבסס את הדרישות האישיות והעסקיות שלכם, וללמוד על פעילות החברה שלכם, על הערך המוסף של השירותים ו/או המוצרים אותם אתם מציעים לשוק, את היתרונות והחסרונות שלכם, ובעיקר את הפוטנציאל הגלום בפעילות החברה שלכם עבור הרוכש המתאים.

כותב מסמכים ייעודי ישתתף בפגישה בכדי לתעד כל פרט הנדרש על מנת לייצר מסמך תדרוך ראשוני, אשר יהווה את הבסיס להמשך התהליך.

שלב 2

מחקר

צוות המחקר של BCMS יחקור ויבחון בקפידה מיהם הרוכשים הפוטנציאלים המתאימים ביותר לחברה שלכם, תוך ביסוס הסיבה לבחירת כל אחד מהם. צוות המחקר מזהה בממוצע 200-250 רוכשים פוטנציאלים בכל פרויקט, מתוך מסדי נתונים רלוונטיים וייחודיים ל– BCMS של מעל 50 מיליון חברות מרחבי העולם המתעדכנים בכל יום.

אחד מהיתרונות שלנו, ההופכים אותנו לכה ייחודיים בענף ה– M&A, הוא היכולת שלנו לאתר רוכשים פוטנציאלים מכל העולם –  ליכולת זו יכולה להיות השפעה משמעותית על מגוון הצעות הרכישה שתקבלו ועל מיקסום שווי החברה שלכם.

מחקר הרוכשים הפוטנציאליים אורך בממוצע כ- 5 שבועות. בתום שלב המחקר נדון ביחד בתוצאותיו ונאשר כל רוכש פוטנציאלי הנמצא ברשימה לפני ההתקדמות לשלב הבא.

שלב 3

פנייה לרוכשים פוטנציאלים

לאחר הדיון המשותף בתוצאות המחקר ואישור של רשימת הרוכשים הפוטנציאלים אליהם נפנה, צוות ייעודי שלנו ייצור קשר עם כל אחד מהרוכשים הפוטנציאלים על מנת להעריך את מידת התעניינותם בעסקה.

בשלב מכריע זה, אנו שומרים על סודיות מוחלטת ונמנעים מחשיפת כל פרט אשר יכול להביא לזיהוי החברה שלכם.  כל רוכש פוטנציאלי שיגלה התעניינות בשלב זה יידרש לחתום על הסכם שמירת סודיות (NDA) לפני שיימסרו לו פרטים נוספים על החברה שלכם.

לרוכשים הפוטנציאליים שחתמו על NDA תשלח מצגת שיווקית על חברתכם שהוכנה על ידי אנשי המקצוע שלנו.

שלב 4

פגישות פנים אל פנים

אנשי BCMS יפנו לאותם רוכשים פוטנציאליים שקיבלו את המצגת השיווקית ויעניינו אותם בפגישה פנים אל פנים יחד אתכם. פגישות אלו ינוהלו בידי מנהל המשא ומתן מטעם BCMS שהוא חלק מצוות של מנהלי המשא והמתן של BCMS המורכב ממומחים בינלאומיים בתחום זה.

בממוצע בכל פרויקט מתקיימות כ- 5-8 פגישות פנים אל פנים עם רוכשים פוטנציאליים. מתוכם 4-6 רוכשים פוטנציאליים בממוצע מביעים התעניינות רצינית להתקדמות בתהליך הרכישה.

לפני שלב הפגישות פנים אל פנים, מנהל המשא ומתן של הפרויקט יעבוד אתכם על תרגול “יבש” ויכין אתכם בצורה האולטימטיבית לפגישות אלו.

שלב 5

קבלת הצעות

לאחר סדרה של פגישות מעמיקות, יוצגו בפניכם מגוון הצעות הרכישה שהתקבלו עבור החברה שלכם.

בשלב זה בא לידי ביטוי כלל ה- 2.5 X שלנו – בממוצע, ערך הצעת הרכישה הגבוהה ביותר גבוה פי 2.5 מהצעת הרכישה הנמוכה ביותר.

מנהל המשא ומתן של הפרויקט יציג בפניכם מסמך ניתוח ייחודי המפרט את הפוטנציאל העתידי של העסק שלכם בידי כל אחד מהרוכשים הפוטנציאלים – יש למסמך זה השפעה מכרעת על התפתחות שווי הצעות הרכישה.

אחריותו של מנהל המשא ומתן של הפרויקט היא לסייע לכם להבין ולנתח כל הצעה שהתקבלה באופן מלא ולספק לכם את כל עזרה הנדרשת בבחירת ההצעה המועדפת ובמימוש התנאים המהווים חלק מההצעה. כמו כן, מנהל המשא ומתן יכין וילווה אתכם בתהליך בדיקת הנאותות (Due Diligence) והכנת המסמכים המשפטיים.